הסבר על קייטרינג בדצ

לפני כשבוע לחברי הטוב היה חתונה, בחתונה היה קייטרינג בדצ, החלטתי לחקור קצת את העניין ולבדוק מה כולל הקייטרינג הזה, למי הוא מיועד והאם הוא כשר, לכן כתבתי את המאמר הבא:

מהו קייטרינג בדצ

כאשר עורכים אירוע לאנשים רבים, יש צורך באוכל אותו ניתן יהיה להגיש למוזמנים. לא משנה מהי סיבת עריכת האירוע או מהי מטרתו של האירוע, אוכל יהיה תמיד. לעיתים הוא מוגש כארוחה מלאה למוזמנים לחתונה, ולפעמים הוא מוגש כבר אירוח, אולם בכל מקרה תמיד יוגשו דברי מאכל כלשהם. לכן, לפני עריכה של אירוע מכל סוג שהוא יש לדאוג לחברת קייטרינג אשר תספק את האוכל לאירוע. ישנן חברות קייטרינג רבות בשוק, וכדאי להחליט מראש איזה סוג קייטרינג מתאים לאירוע, מהן הגבלות התקציב והאם ישנן הגבלות נוספות, וכך לחפש חברת קייטרינג מתאימה.

קייטרינג כשר

אנשים רבים, בין אם הם דתיים או שאינם, מעדיפים להזמין לאירועים שלהם דווקא קייטרינג כשר. כאשר מדובר באנשים שומרי מסורת או דתיים, הזמנת קייטרינג כשר היא מובנת מאליה, אולם גם אנשים שאינם שומרים על כשרות בחיי היומיום עשויים לרצות להזמין קייטרינג כזר, וזאת לטובתם של חברים שומרי כשרות, של בני משפחה דתיים וכדומה. בקייטרינג כשר ישנה הפרדה מלאה בין בשר לחלב, חומרי הגלם כולם כשרים ולעיתים קרובות ישנה השגחה גם על תהליך ההכנה של האוכל. קייטרינג כשר עשוי להיות יקר יותר מקייטרינג שאינו כשר, אך לרו ההבדלים אינם משמעותיים.

קייטרינג בדצ

לעיתים, כשרות רגילה של הקייטרינג אינה מספיקה. אנשים רבים, בעיקר חרדים אך גם שומרי כשרות אחרים, אינם מסתפקים בכשרויות הרגילות, ומחפשים קייטרינג בדצ, או במילים אחרות קייטרינג בכשרות מהודרת. קייטרינג בדצ הוא קייטרינג שבו כל המוצרים הם בכשרות מהודרת, וכן ישנה השגחה קפדנית על כל תהליך הכנת המאכלים וההגשה שלהם. בעבר היה קשה למצוא קייטרינג בדצ, וחברות הקייטרינג המעטות בעלות הכשרות המהודרת לא היו איכותיות, כך ששומרי הכשרות המהודרת נאלצו להסתפק באוכל באיכות ירודה. אולם כיום המצב אינו כזה כלל וכלל, ישנו מגוון רחב של חברות קייטרינג בדצ, ורובן איכותיות לא פחות – ואולי אף יותר – מכל קייטרינג אחר. גם כאן, כמו בכל חברת קייטרינג, חשוב לבדוק מראש את האיכות מכל הבחינות, אך ההיצע רחב מאד, וכל אחד יוכל למצוא קייטרינג בדצ על פי טעמו.

סוגי מאכלים בקייטרינג בדצ

בקייטרינג בדץ ניתן למצוא מאכלים מכל הסוגים. אמנם, כמובן, ישנה הפרדה בין בשר לחלב, ואין אפשרות של מנות המורכבות ממאכלים שאינם כשרים – אולם ישנו מגוון עצום של מאכלים בקייטרינג בדצ, והארוחה יכולה להיות עשירה ומוקפדת באופן מיוחד. בקייטרינג בשרי ישנן מנות עוף ובקר עשירות מסוגים שונים, ובקייטרינג חלבי – פשטידות, פסטות מוקרמות ומאפים חלביים ייחודיים. בשני הסוגים ניתן לשלב מנות דגים, וכמובן סלטים מכל הסוגים וקינוחים מגוונים – כאשר בקייטרינג בשרי הקינוחים יהיו פרווה, ללא חלב. כל אחד יכול לבחור לעצמו את התפריט המתאים לאירוע שלו, וליצור אירוע מרשים, טעים ואיכותי עם קייטרינג בכשרות למהדרין.

בנוסף לכל, הנה סרטון של הרב אמנון יצחק בקשר לאוכל שהוא בדצ:

About the author