מה נשאר לעשות עם רכב שהיה בעבר מיועד לנסיעה וכרגע המנוע מושבת

הכל התחיל לפני שבועיים אם אני לא טועה, אני ומספר חברים ובנות הזוג שלנו רצינו לצאת ולהנות מחופשת הקיץ כמו כולנו אני מאמין, מכינים את כל החברים יום לפני, קונים בירות, יין טוב ומכינים את הפיקניק לכיוון היום שאחרי ( מחר ), למרות שהים די מסוכן בימים האלו אבל יש לציין שדווקא היה ים מאוד טוב ואפילו גלשנו טיפה.

אני וחבר טוב שלי רועי אספנו את כולם הגענו לים ופתאום הרכב שאני כל כך אוהב מתחיל לעשום רעשים מוזרים במיוחד כאילו המנוע מתפרק תוך כדי הנסיעה. מיד הבנתי שזאת תקלה לא סבירה ועליי לעשות משהו דחוף בנידון כדי שלא תהיה סיטואציה מסוכנת יותר. חברי רועי כבר מזמן המליץ לי למכור את הרכב שלי למגרש של פירוק רכבים אבל מכיוון שלא הקשבתי לו בזמן אני חושב שזה הזמן לשלם על מעשיי 🙂

פירוק רכב או שלא?

אז איך בכלל מפרקים רכב? שווה להביט בסרטון ונמשיך!

בוא נעזוב את העובדה בצד שאת היום הספציפי ההוא אני מאוד רוצה שלכוח, להיתקע בכביש 431 בשיא החום של יולי אוגוסט עם החברים בצד זה לא נעים בכלל במיוחד שהבנות עוד איתנו… את ההמשך שהזמננו גרר ומיד לקחנו מונית אני לא ימשיך לספר כי זה לא הקטע המציק בכל הסיפור..אני רוצה להתמקד במה שקרה בכביש! אז ככה הזמנתי לי בחור מאוד נחמד שבא עד אליי באמצע הכביש אני חיב לציין שהוא הגיע מאוד מהר…20 או 15 דקות משהו כזה. מייד העלאנו את הרכב שלי על גרר גדול ומותאם אישית לרכב. יום אחרי דיבר איתי הבחור של הגרר והציע לי משהו מעניין שנקרא מכירת רכבים לפירוק. כמובן שאין לי מושג על מה הוא מדבר אבל היה מעניין והקשבתי.

מסתבר שיש סוחרי רכב שמעוניינים לקנוות מכוניות עם פגמים בדיוק כמו זאת שלי המכונית המצ'וקמקת שכל הזמן המנוע נכבה בכביש או המנורות משתוללות להן ושלא נדבר על הרעש מהאגזוז שאני סובל ממנו כבר מעל שנה אבל אני מניח שהתרגלתי.

פגישה עם סוחר רכב לפירוק – היה מעניין ומפתיע במיוחד

===================================================
נפגשתי עם בחור מאוד נחמד בשם ארז. ארז הסביא לי על התקלות ברכב שלי (שידעתי אותם כמובן מראש) וממש לא היה לי עצבים וכסף מיותר לבזבז על המכונית הזאת. אתם חייבים להבין שפיאט מודל 98 כמובן זאת לא מציאת השנה אבל משום מה הסוחר הציע לי סכום של 2000שח וויתר לי על הגרירה (שהייתי תקוע עם החברים בכביש) … כל הרכב שלי עולה מחירון אוליי 3500שח אז לקבל עליו יותר מחצי היה נשמע לי פשוט הזוי כאילו אני עושה את עסקת חיי עם סוחר פירוק מכוניות שלא הכי בקיע במקצועו.

לבסוף ארז הסביר לי מה הוא עושה ואיך הם עובדים בצורה שישתלם לכולם. גם לי שאני מרוויח מהמכונית שלי וגם לארז מחברת קונה רכבים לפירוק.

אני קיבלתי כסף במזומן, זה היה בול בזמן כאילו זכיתי בלוטו משום מקום ( ועוד חשבתי שאני צריך לקחת את הרכב שלי במוסך ולהשקיע 3000שח תיקונים). מה שסוחרי רכבים עושים זה מאוד פשוט, יש להם קשרים טובים עם מוסכים מה שאומר שהם משקיעים כסף הרבה פחות ממני משהו כמו 1000 שח ומוכרים את המכונית הלאה. אז אם הרכב שלי היה שווה מחירון נגיד שש אלף אז סוחר רכבים לפירוק קונה אותו באלפיים שקל משקיע משהו כמו אלף חמש מאות או אלפיים ומרוויח ממכירת רכב במחיר מחירון. אותי אישית זה ממש לא מעניין כמה הבחור הרוויח העיקר שאני שמע שאין לי הוצאות מיותרות כרגע ואפילו הרווחתי כסף בצורה ממש מהירה!

זה מה שממש רציתי לספר לכם , מסתבר שסוחרי רכב לא תמיד מצטיירים רע, ישנם מקרים שיוצא לכם הרבה כסף מסתם מכונית ישנה שבכלל לא התכוונתם לעשות איתה כלום,עדיף לחפש קונה רכבים לנסיעה או פירוק ולמכור לו את הרכב איך שהוא.

שבוע טוב לכולם! מקווה שהפסקת האש ביננו לחמאס תימשך שיהיה לנו קצת שקט פה באשקלון ונחזור לעבודה כי נהיה ממש קשה ומרגישים זאת בסביבה

About the author