אוהל למסיבה

השכרת אוהלים למסיבות וחגיגות מכל סוג

אז החלטתם לארגן מסיבה גדולה, פסטיבל או כל אירוע אחר בשטח.
כפי שאתם ודאי כבר יודעים רשימת הדברים שתצטרכו לדאוג להם בכדי שהאירוע יוכתר כמוצלח היא ארוכה במיוחד וכוללת בין היתר: גנרטורים, ציוד, במות, שירותים ניידים ועוד.. ועוד.. כמובן, שהכול תלוי בסוג ובסדר גודל של האירוע אותו אתם מארגנים.

דבר נוסף שחשוב לשים עליו דגש בעת תכנון המסיבה, נוגע לפינה מוצלת, סגורה ונעימה אליה יוכלו האורחים להגיע בין אם לצורך מנוחה ובין אם לצורך פעילות כזאת או אחרת – לדוגמא, סדנא.
הפתרון למקום המוצל והנעים מגיע בצורה של אוהלים גדולים ומרווחים.
ניתן להשכיר מספר אוהלים, בגדלים שונים, כאשר הגודל והעיצוב מהווים פרמטרים אשר תלויים במידה רבה בדרישות הפרטניות, בתכנון המקדים ובגובה התקציבים המיועדים למטרה.

רעיונות לתפקיד האוהלים

אוהלים למסיבות יכולים להוות כפתרונות למספר רב של צרכים: הם יכולים להוות פתרונות לינה מוצלים, הם יכולים להוות כפינת זולה נעימה, ניתן להסב אותם לפינת אכילה, ניתן לקיים בהם סדנאות שונות, ריקודים ועוד..
כאמור, האוהלים יכולים לשמש למגוון רחב של מטרות, כאשר בכדי לבחור את האוהלים המתאימים, חשוב בשלב הראשון לתכנן בקפידה את ייעודם ורק לאחר מכן לקבל החלטה הן לגבי גודל האוהל הנבחר, הן לגבי עיצובו והן לגבי השאלה האם להשכיר לצד האוהל גם רהיטים או ציוד אחר שהינו חיוני לפונקציונאליות המתוכננת לאוהל.
תכנון מקדים מקיף והבנה של כמות האנשים עבורם האוהל מיועד כמו גם בחירה למיקום האוהל יהוו כולם פרמטרים אשר יסייעו לבצע את הבחירה הטובה ביותר באוהל או באוהלים אשר יושכרו.

כמובן, שכאשר מדובר בהפקות גדולות ומרובות משתתפים, אשר מצריכות תכנון מקיף, קיימת חשיבות גבוהה לקבל סיוע מקצועי בנושא, כאשר את הסיוע ניתן לקבל מטעם חברה אשר מתמחה בהשכרת אוהלים.
בהליך הייעוץ תוכלו להציג את המטרות שלכם מאותו האוהל, את המיקום עבורו הוא מיועד ואת כמות האנשים אשר אמורה לאכלס את אותו האוהל ובהתבסס על נתונים אלו תוכלו לקבל המלצה על האוהל המתאים ביותר עבור המטרה.

חשיבותה של בחירה נכונה

אוהל למסיבה

כאשר מארגנים מסיבה בשטח, גם אם מדובר במסיבה מצומצמת ואינטימית וגם אם מדובר על הפקה גדולה ומרובת משתתפים, קיימת חשיבות גבוהה לשים דגש על כל הפרטים היוצרים את האירוע, גדולים כקטנים.
גם אם כביכול נראה לכם שהאוהל אמור להוות רק פרט קטן ממכלול הפרטים היוצרים את האירוע, עדיין קיימת חשיבות גבוהה שתבצעו את בחירתו בקפידה ובמידת הצורך, תפנו לקבלת ייעוץ מקצועי אשר יסייע לכם בקבלת ההחלטה.
שימת דגש על כל אותם פרטים תאפשר לכם ליהנות ממסיבה מוצלחת ומהנה – ואם זאת הייתה הפעם הראשונה בה התנסיתם בארגון אירוע שכזה, מאוד יכול להיות שהפעם הבאה שתעשו זאת היא רק עניין של זמן.

להשכרת אוהלים לאירועים שונים ניתן להתרשם באתר אוהלי הפסגה בכתובת www.hapisgarent.co.il

About the author