מנעולן רמת גן תמונה

פריצת דלת בעזרת מנעולן מומחה ברמת גן

הדלת שלכם נטרקה ואין לכם איך להיכנס חזרה? המצב עלול להיות נורא מתסכל ולגרום לכם להרגיש חסרי אונים. אולם כמו לכל דבר בחיים, גם למקרה הזה יש פתרון. כיום ישנם מנעולנים מומחים, אשר אחד מהתפקידים שלהם הוא לפרוץ דלתות ולאפשר ללקוחותיהם המיואשים להיכנס חזרה פנימה ולהמשיך את חייהם כסדרם. המנעולן חייב להיות כזה שמשתמש במיטב כלי הפריצה, אמין ומקצועי, כך שתוכלו לסמוך עליו שהוא מבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ולא מנצל את היותכם במצב שברירי. ריכזנו עבורם מספר דברים שחשוב לדעת כאשר קוראים למנעולן מומחה לפרוץ את הדלת. 

מנעולן מומחה ואמין- למה זה חשוב?

יש סוגים שונים של דלתות המבקשים לפרוץ אותן, וכדי שהמנעולן אכן יוכל להתאים את עצמו ואת שירותי הפריצה שלו, הוא צריך להיות בקיא בכל סוגי הדלתות הקיימות. כדי לוודא שאכן מדובר במנעולן מומחה ואמין, כדאי לבקש לראות אישור על כך שהוא מוסמך לבצע זאת וכן לקרוא חוות דעת קודמות אודות שירותיו של אותו מנעולן. 

דלת פלדלת למשל בנויה באופן שונה, כאשר המנעול המצוי בתוכה הוא מנעול לא רגיל. הדבר מצריך מהמנעולן לדעת כיצד ניגשים אל המנעול שלה ופורצים אותו, וכן שיהיה באמתחתו את כלי העבודה המתאימים. כאמור, פריצת הדלת מצריכה ממנו היכרות מוקדמת עם סוג המנעול ומבנהו, כך שיידע בכלל איך לגשת ורק אז יתפעל בהתאם את כל האירוע באמצעות כליו. 

המפתח נתקע בעבר בדלת? סימנים מטרימים לשחיקת צילינדר

במצבים בהם נאלצים לפרוץ את הדלת עקב שחיקה של הצילינדר, יש לעתים סימנים מטרימים המבשרים על צילינדר שחוק שזועק החלפה. אם כבר הייתם במקרה בו המפתח נתקע בדלת, התקשיתם בסיבובו כאשר הוא בפנים או נאלצתם להוציאו בכוח לאחר הפתיחה, כנראה שמדובר בצילינדר שחוק. אם אתם חושבים על פריצת דלת לאור בעיות שנשמעות כמו בעיות בצילינדר, מוטב לנסות להחליף אותו לפני שפורצים את הדלת. 

אופן פריצת הדלת בידי מנעולן מומחה

מנעולנים מומחים משתמשים לרוב בשתי שיטות לשם פריצת הדלת: דגדוג וקידוח. רוב הפריצות קורות בשיטת הקידוח, משום שהצילינדרים החדשים מגיבים פחות טוב לשיטת הדגדוג. שיטת הקידוח מאפשרת פריצה מהירה ויעילה יותר, כאשר בסיומה ניתן ואף כדאי להתקין צילינדר חדש כדי להבטיח תקינות וביטחון.

בשיטת הקידוח מתחילים ראשית בקדיחה איטית של הפינים המחוסמים הקיימים בתוך המנעול עד שהם מגיעים לסופם. לאחר שהקדיחה הושלמה, מסובבים את הצילינדר כמו שמסובבים עם מפתח וכך מקבעים אותו במקום. 

מחפשים מנעולן ברמת גן שיודע לעשות את העבודה וגובה אך ורק מחיר סימלי? זה אפשרי ביותר! פשוט חייגו: 072-372-8445

מתי מומלץ להחליף צילינדר או מנעול?

ההחלפה של אחד מהשניים מומלצת כאשר מרבים להיתקע מחוץ לבית כתוצאה משחיקת המנעול. השחיקה קורית לרוב באופן הדרגתי, כך שאם תשימו לב בזמן ותחליפו את המנעול, תמנעו הרס בלתי הפיך של הדלת. 

About the author