ביובית פתיחת סתימות בתוך ביוב

ניקיון שירותים כימיים בעזרת ביובית – מתי ולמה?

לא משנה אם אתם מפיקים אירוע המוני כלשהוא בחוץ או שאתם מנהלי עבודה באתר בנייה, לא משנה אם אתם אחראיים על פארק כלשהוא או שיש איזו שהיא עצרת שאתם אחראיים עליה, אתם חייבים לספק לאנשים את המינימום האנושי, והמינימום האנושי הוא מה לעשות, האפשרות לעשות צרכים. במקומות סגורים יש בדרך כלל שירותים מסודרים נקיים יותר או פחות, אך במקומות פתוחים ובאירועים גדולים צריך למצוא פתרונות יצירתיים והפתרון הטוב ביותר הינו שירותים כימיים. הם יבילים ויכולים להגיע לכל מקום מהר מאוד ובשביל להוביל אותם לא צריך יותר מידי אלא ציוד ספציפי כמו גם רכב ייעודי.

כאשר אנחנו מדברים על תיקון או שאיבה של שירותים כימיים אין אנו מדברים על הזמנה של אינסטלטור רגיל אלה שבמקרה הזה נהיה זקוקים למומחי אינסטלציה המגיעים עד אלינו עם ביובית.

מהם שירותים כימיים?

שירותים כימיים כשמם כן הם, שירותים שיש בהם חומרים כימיים שמיועדים לחיטוי ולשמירה על ההיגיינה והבריאות.
לא חסר לנו כרגע צרות של היגיינה בתקופת הקורונה אז חשוב מאוד לבצע חיטוי גם בשיקותים כימיים, אז למה צריך שירותים כימיים? מכיוון ששירותים רגילים בתוך מבנה מחוברים למערכת ביוב והפסולת מגיעה למערכת ולא נשארת בשירותים עצמם. שירותים כימיים הינם שירותים עצמאיים, שירותים ניידים שניתן להרים ולהעביר ובשביל שהם לא יהיו מסוכנים לבריאות כמו גם שלא יהיו מסריחים מידי, יש בהם חומרים כימיים. בשירותים כאלו יש אסלה והפסולת נמצאת במיכל גדול מתחתיה. כמובן שצריך מידי פעם לנקות את הפסולת הזו מכיוון שהשירותים אינם מחוברים למערכת הביוב, ואת זה עושים באמצעות ביובית, רכב שמגיע למנקה את השירותים הכימיים.
זקוקים למומחה לריקום וניקוי שרותים כימיים ברעננה? העזרו עוד היום במומחים של ביובית.com ברעננה אשר זמינים לניקוי כל סוגי השירותים במחיר הוגן.

ביצוע נקיות בעזרת ביובית

ביובית פתיחת סתימות בתוך ביוב
ביובית פתיחת סתימות בתוך ביוב

הביובית הינה רכב שיש בו שני מכלים גדולים, מיכל אחד ריק ומיכל אחד עם מים. בנוסף יש לו צנרת לשטיפה כמו גם צנרת לשאיבה שיכולה לשאוב את הפסולת מהשירותים הכימיים. בפועל, הביובית מגיעה למקום ומי שמתפעל אותה מתמקם בסמוך לשירותים הכימיים, הוא מכניס את הצינור לתוך השירותים ושואב את תכולתם. לאחר מכן הוא שוטף את המיכל שבתוך השירותים עם מים נקיים ואם צריך אז הוא שואב עוד פעם את המיכל. בסופו של דבר מכניסים למיכל בשירותים שוב פעם חומרי חיטוי שונים בכדי שניתן יהיה להשתמש בשירותים הללו עוד פעם ובשביל לשמור על ניקיון והיגיינה עד כמה שניתן. אך כל כמה זמן צריך לבצע את הפעולה הזו?

תדירות הניקיון בביובית

ככלל, ניקיון שירותים כימיים הוא פועל יוצא של המיקום שלהם כמו גם של כמות השימוש בהם. יש שירותים כימיים שמוצבים במקומות נידחים יחסית, כך לדוגמא במקומות שיש בקרבתם גם שירותים רגילים ואין שימוש בשירותים הכימיים או מפעלים ומקומות בהם השירותים הכימיים ממוקמים במקומות שאינם בולטים ולא עושים בהם כמעט שימוש. במקרים כאלו, ניקיון השירותים הכימיים יהיה אחת לתקופה ארוכה יחסית. בשונה מכך, שירותים כימיים שממוקמים במקומות הומי אדם כמו במהלך הופעה וכדומה, יצטרכו ניקיון, שאיבה ושטיפה בתדירות גבוהה ובטח שמיד אחרי אירוע כזה. חשוב להקפיד על ניקיון בתדירות מתאימה ולא פחות מזה בכדי לשמור על בריאותו של הציבור.

יש לכם צורך בפתיחת סתימה בתוך מערכת הביוב בשירותים כימיים? זה הזמן להתקשר לביובית בהקדם!

About the author