איך ואיפה לחפש רכבים לקניה

קניית רכבים יכול להיות נושא מאוד מורכב הרי כל אחד יודע שהיום לקנותרכב זה לא הכי משתלם מכיוון שיש את ההוצאות הקבועות של ביטוחים לרכב, דלקים (ממלית על תחנת דלק סונול המחירים שלהם מאוד זולים! ,לפחות בעיר שלי , דימונה)  , טסט לרכב וכו.

איזה רכב לקנותהרבה אנשים לא יודעים איפה הכי כדי להם לקנות את הרכב הבא שלהם. ישנם סוגים שונים של מקורות שניתן יהיה לרכוש רכב לנסיעה.אתר יד שניה – אתר יד שניה מציע מגוון רכב של דילים של " יד שניה " ובמקרה שלנו זה יהיה " רכבים" . ניתן להירשם לאתר יד שניה ולמצוא שם מגוון רחב של לקוחות פרטיים שמעוניינים למכור את הרכב שלהם. בדומה לכך ישנם גם בעלי עסקים שעוסקים במכירת רכבים לפירוק \ קניה שמפרסמים שם מוצרים ורכבים שונים שבבעלותיהם.

באתר זה מה שאני הכי אוהב זה את הקלות והפשטות שבה אנחנו כגולשים יכולים לקבל מידע רלוונטי.כאשר אתם גולשים באתר אתם תוכלו לבצע פילוח נכון ומדוייק איזה רכב אתם רוצים, איזה שנה, כמה ק"מ עבר הרכב(פירוק רכבים)  וכו.

אם מצאתם רכב שפוסם והוא נראה לכם מאוד רלוונטי כל מה שעליכם לעשות זהו לפנות למפרסם בהודעה פרטים או להתקשר אליו ישירות דרל המספר טלפון שמופיע באתר.

יתרונות המדיה החדשה באינטרנט – הקלות בקניית רכבים

בעבר היינו מחפשים קונים ומוכרי רכבים רק במקומות כמו עיתונים או מפה לאוזן. למזלינו היום עם קדמת הטכנולוגיה אנחנו יכולים לפרוץ גבולות ולמצוא את מבוקשינו באתרי אינטרנט שונים כדוגמת חיפוש רכבים באתרי יד שניה או חיפוש פירוק רכבים ו למצבי נסיעה במנוח החיפוש של גוגל למציאת בעלי מקצוע רלוונטים לתחומי העניין שלנו.

בעזרת אתר גוגל כל אחד יכול למצוא את מבוקשו . על מנת לחפש בעלי מקצוע שתקנו מהם רכבים תוכלו לחפש במנוע החיפוש של גוגל מילים כגון : מכוניות,רכיבים, קניית רכבים , טיפים לרכישת רכבים וכו.

ממה יש להיזהר כאשר אנחנו מחפשים רכבים לקנייה

אשפן בכובעז יש לנו שפן בכובע של היום .אם אנחנו מחפשים רכבים שונים לקנייה יש להיזהר מאוד מכל מני נוכלים שינסי לרמות אותנו, הכסף שלנו והרכב שלנו שווי יותר אבל גם הכבוד שלנו וכל מה שנוגע לכבוד מאוד מכעיס אותי. יש סוחרים אחרים שתמיד ינסו להוריד אותך לריצפה ויעשו איתך סיבוב עם הרכב ויתחילו להמציא לך כל מני תירוצים שהרכב שלך ממש לא טוב, הצבע פגוע, והמנוע הלך אז אני רוצה להגיד לסוחרי רכבים לפירוק האלה " יאללה חברים נמאסתם " תתנו פעם אחת כמו שצריך מחיר הוגן הרי כמו שידוע לכולם קשה למצוא אנשים הגונים ואמיתיים במיוחד במדינת ישראל לכן יש לשים לב מי עומד מול העיניים שלכם ולא להיות פראיירים ולהתווכח זה מאוד חשוב. תמיד כדי להשוות מחירים וכך ככל שתיפגשו עם סוחרים אחרים תוכלו ללמוד ולהקשיב לחוות דעת על הרכב ולהשתמש בהם לטובתכם!

היום הולך ונגמר חברים ואני חייב לעוף לישון כי יש לי מחר מבחן גדול בתחום עיצוב תעשייתי , מקווה שילך טוב אחרי הכל זאת השנה הראשונה שלי בבית הספר של היט (HIT) , ואני מאוד מקווה שילך לי טוב מחר. הייתי מאוד בררן כשנירשמתי ללימודים ,שלבי הגישוש היו מאוד קשים תחילה חשבתי ללמוד בבית ספר בצלאל אך לא עברתי את המבחנים שלהם …אבל הכל לטובה!

נסיים את היום עם שיר של עיברי לידר (הזמר החביב עליי ביותר)

About the author

Comments

  1. הפוסט מצויין, אני מסכים איתך שסוחרי רכבים לפירוק לא פראיירים אבל גם לא אנחנו! אז שווה לעשות להם חיים קשים אולי נחסוך איזה כמה מאות שקלים

Comments are closed.