איטום הגגות היעיל ביותר בהרצליה

איטום גגות של בניני מגורים, בתים או כל מבנה אחר בהרצליה, הוא תהליך שצריך להיעשות באופן יסודי ובצורה מקצועית. הגג מהווה את ההגנה של המבנה כולו, מפני פגעי מזג האוויר ועוד ולכן, איטום נכון והרמטי, יחסוך בעיות רבות הכרוכות בנזילות שונות בימי החורף והתחממות יתר של המבנה כולו בימים של קיץ חם. כמו כן, הבחירה בסוג איטום נכון לגג תמנע נזקים חמורים אך יותר לגג ולמבנה כולו. איטום גגות ביריעות ביטומוניות מהווה כיום את איטום הגגות הטוב והיעיל ביותר עבור כל מבנה.

מהו איטום בעזרת יריעות ביטומניות?

יריעות ביטומניות עשויות מחומר חזק ועמיד. היריעות נועדות לאיטום גגות מבנים שמיועדים לדריכת בני אדם. האיטום נעשה על ידי הנחת 2 שכבות של יריעות ביטומניות על גג המבנה. את היריעות מחממים על ידי מבער גז, מה שמקנה להן את היכולת להיצמד ולהדבק אל הגג באופן הרמטי וחזק. היריעות מגיעות בצבע לבן מה שעוזר למבנה לא להתחמם בימי הקיץ החמים.

יתרונות איטום גגות בהרצליה ביריעות ביטומוניות

יתרונות איטום גגות בהרצליה ביריעות ביטומניות הם רבים. היריעות הם חומר חזק ועמיד ולכן בניגוד לאיטומים שנעשים בחומרים אחרים, אשר אותם נאלצים לחדש ולהחליף כל שנתיים עד ארבע שנים, את היריעות יש להחליף רק אחת לעשר שנים. כמו כן, היריעות הביטומוניות מגיעות בצבע לבן, בניגוד לזפת  שהוא שחור ובימי הקיץ החמים קולט חום ומחמם את הבניין כולו, היריעות הלבנות לא קולטות חום ובכך מאפשרות טמפרטורה נעימה במבנה כולו. הגג הוא החלק שמגן על הבניין והוא חשוף  לפגעי מזג האוויר השונים ולכן במידה ומשתמשים בחומר לא חזק, יתכנו נזילות בימי החורף שיחדרו לחדרי המגורים ובמידה ויהיו משמעותיות, יוכלו אף לגרום לגג הבניין לקרוס. איטום גגות ביריעות ביטומניות הוא איטום שיבטיח שלא יהיו נזילות בחורף.

איטום גגות ביריעות ביטומוניות נחשב כיום כאיטום חזק, עמיד ויעיל ממש בדומה לדמות האהובה סופרמן. רבים בוחרים לאטום את גג מבנה המגורים שלהם ביריעות ביטומוניות ובכך לחסוך לעצמם בעיות אפשרויות הכרוכות בפגעי מזג האוויר ועוד.  איטום גגות ביריעות ביטומוניות מבטיח שקט נפשי לפחות לעשר השנים הבאות, בתחום בטיחות וחוזק גג המבנה.

About the author