מצבר לרכב אמריקאי

מצברים ידועים שהם הלב של המנוע. הם גורמים לו להתחיל לפעול בכל רגע שנצטרך ושומרים על זרימת חשמל לאורך כל הנסיעה לכל חלקי המנוע והמחשבים בו.

כמו לכל דבר בחיים גם למצבר יש טובים יותר ויש טובים פחות. הטוב ביותר שקיים כרגע בשוק הוא מצבר לרכב אמריקאי. ישנם כמה סוגי מצברים אמריקאיים שהם נחשבים לדגמים המובילים ביותר עבור מצברים לרכב ואותם נמצא במכוניות אמריקאיות ומכוניות פאר יקרות.

מדריך מומלץ – מסע מרתק אל עולם המצברים >>>

בחירת מצבר לרכב אמריקאי

מצבר לרכב אמריקאיגם בין המצברים האמריקאיים השונים נמצא לא מעט מתחרים. חשוב לבחור מלבד השם של חברת המצברים, גם את כמות הוואט הנכונה המתאימה לרכב שלנו על פי הוראות היצרן. סוגי מצברים נפוצים הם:

  • 60Ah
  • 90Ah
  • 70Ah
  • 100Ah

(הסימון Ah מסמן אמפר לשעה)

לאחר שבחרנו את המצבר הנכון ואת החברה המועדפת עלינו חשוב לדעת, מהיום אין צורך להגיע למוסך או לתחנת דלק עם חנות לרכבים בתוכה. כיום ישנה אפשרות להתקשר ולקבל ישירות עד בית הלקוח מצברים לרכבים, כל סוגי המצברים בהישג ידך בשיחת טלפון קצרה, מצבר לרכב אמריקאי, מצבר יפני ואפילו מצבר לרכב ישראלי. ישנה אפשרות להזמין מצברים לרכבים ממנועים בגז או בבנזין – לרוב סוג המצבר לא משנה בין שני סוגי הרכב אבל יש לבדוק טרם הזמנת המצבר.

סוגי מצברים לרכבים נוספים

מצבר הוא לאו דווקא מיועד לרכב משמע מכונית. ישנם עוד סוגי רכבים שונים אשר זקוקים למצברים וישנה אפשרות לקבל מצברים עבורם גם בשיחת טלפון קצרה. אם מדובר בקטנועים, אופנועים, מכוניות חשמליות, אופניים חשמליות, קורקינט ממונע על חשמל או בנזין, משאיות מסע ועוד. כל אלו יכולים לקבל מצברים בשיחת טלפון קצרה.

רוצים להזמין >> מצברים לרכבים שלכם? << לחצו כאן

אם ברצונכם להזמין מצבר מהאינטרנט עבור כלי הרכב עליו אתם נוסעים, יש לבדוק קודם לכן באתר רשות המיסים את מס הקניה עבור מצבר ולבדוק האם זה משתלם יותר להזמין מהרשת או להתקשר ולקבל אותו עד הבית בתוך כחצי שעה. מבדיקה שערכנו, האופציה השניה עדיפה גם מבחינת מהירות קבלת המוצר, גם מבחינת אחריות על המוצר וגם מבחינת המחיר

קניה נעימה!

מצברים לרכבים

About the author

Comments

Comments are closed.